Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Πάντα, ποτέ και καθόλου ...!

Μπορούμε να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε επιρρήματα όπως: πάντα, ποτέ και καθόλου στις σχέσεις μας;

Για πάντα μαζί!
Θα σ' αγαπώ για πάντα!
Θα σ' αγαπώ για πάντα παρότι εσύ ποτέ δεν μου δίνεις καθόλου σημασία!
Δεν μου δίνεις καθόλου σημασία!
Δικός σου για πάντα!
Ποτέ!

Περιέχει ειρωνεία και ψέμα, μάλλον είναι λίγο από ζήλια, λίγο από εγωισμό και μια μεγάλη δόση αδυναμίας σε πνευματικό και ψυχικό επίπεδο τη δεδομένη στιγμή.
Σκεφτείτε το εξής: πόσες φορές πληγώθηκα αλλά κυρίως πόσες φορές πλήγωσα με αυτές τις λέξεις!
Έλεος πια!

1 σχόλιο:

  1. Μα.. αν δεν υπήρχαν όλες αυτές οι μικρές λεξούλες, τότε πως θα δίναμε έμφαση σ'αυτό που νιώθουμε?
    Αν τις βγάζαμε μια μέρα από το λεξιλόγιό μας, τότε πως θα δίναμε στον άλλον να καταλάβεις πόσο απελπισμένοι είμαστε να τον νιώθουμε?
    Και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από δήθεν συμπεριφορές κι ακόμη πιο δήθεν λέξεις.
    Ναι, εγώ θέλω να είμαι για πάντα μ'αυτόν στην αγκαλιά μου κι ας μην κρατήσει για πολύ αυτό το "πάντα". Γιατί μπορεί να μου περάσει το συναίσθημα, αλλά πάντα(αληθινά πάντα) θα θυμάμαι πως το έζησα..

    Γράφεις υπέροχα by the way..
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή